Mentre iCatFM ens fa una oferta que no pot pagar per a portar a l’equip de La Garrama a substituir a Albert Puig, nosaltres fem un petit homenatge amb cançons que són un remanso de pau dins de les estressors que arrosseguem al llarg del dia.
Tracklist
Caiola - Dancing in the dark The XX - Island Cigarettes after sex - Nothing¡s gonna hurt you baby Beach House - Myth U2 - Promenade Patrick Watson - Je te laisserai des mots Suede - The power alt-J - Matilda 10000 Maniacs - Trouble me Zaho de Sagazan - La symphonie des éclairs
Diumenges a les 19h, La garrama, el programa musical per als dimonis, los duleros i els garramosos. Sostova’t que arranquem. Segueix-nos a twitter per a estar al dia i rebre les notificacions de les nostres emissions en temps real.
